niedziela, 22 listopada 2015

Salt 'n' peppermint

Postanowiłam, że wróciłam więc teraz wypadałoby dodawać posty w miarę regularnie. Strasznie mi się dzisiaj nie chciało. Wstałam dość późno, w końcu dzisiaj sobota więc chociaż jeden dzień w tygodniu mogę dłużej pospać. Śniadanie zjadłam raczej koło południa, chociaż gdzieś na świecie była wtedy pora śniadaniowa ;) W moim przypadku musiałam najpierw nakarmić dzieci, priorytety matki :) A skoro wstałam późno i późno zjadłam śniadanie to potem już kompletnie nic mi się nie chciało. Pogoda mi nie pomaga bo jest przygnębiająca. Już wolę śnieg niż deszcz. Ale to już koniec paplania, czas na zdjęcia makijażu. 








Taki bonus w postaci warkoczy :)




Kosmetyki:
Pierre rene skin balance cover
Sleek PPQ
NYX Eyebrow Cake Powder
Kryolan Anti - Shine Powder
Urban Decay 24/7 Glide On Eye Pencil Perversion
lovely pump up mascara

Do następnego wpisu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz